پلیر محبوب ZPlayer v3.0.1-7
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : armin_tb10

آیا از پلیر گوشی خود خسته شده اید؟ آیا پلیر گوشی شما فیلم های با فرمت MP4 را با تاخیر پخش میکند؟ ما به شما پلیر windows phone را معرفی میکنیم. این پلیر دارای محیط گرافیکی زیبا بوده و شما را حیرت زده خواده کرد. داشتن قابلیت تنظیم اکولایزر از ویژگی این پلیر محبوب است. همچنین این پلیر فیلم های با فرمت full hd را در گوشی های دو هسته ای بدون تراک و تاخیر پخش میکند. ما این تضمین میکنیم.

پشتیبانی فرمت ها: MP4-3GP-WMW-MPG

متاسفانه این پلیر قادر به پخش فرمت MKV  نیست

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

پسورد فایل: www.bodo2android.com

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

حجم فایل: 1.49 مگابایت

آندروید مورد نیاز: 2.1 و بالاتر

سرعت دانلود لینک دانلود مستقیم تا 2 برابر افزایش یافته است.

                                       ss-480-1-18.jpg

 


نظرات شما عزیزان:

armin_tb10
ساعت12:43---11 بهمن 1390
nimosh جان عذرخواهی میکنم که جوابتونو ندادم. یعنی کامنتتون رو ندیدم متاسفانه. باشه اگر توانستم امروز برای شما این نرم افزار را محیا میکنم. فقط یه نکته فکر کنم حجم ش بالا باشه حدود 100 مگابایت. موفق باشید

nimosh
ساعت12:29---11 بهمن 1390
سلام آقا آرمین گل. ببخشید من قبلن یه سوال پرسیدم شما جواب ندادین. گفتم شما میتونید نرم افزار سیستم عامل آندروید را برای کامپیوتر بذارید؟ جواب ندادین. تو رو خدا جواب بدین.آخه من نیاز دارم. اگه باشه من میخوام.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب